.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسائی متخلفین دربازرسی تعزیرات حکومتی در رامسر
در پی دریافت گزارش از اداره دامپزشکی شهرستان رامسر مبنی بر عرضه و فروش و نگهداری مواد خام دامی تاریخ مصرف گذشته و عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی از سوی یک واحدعرضه کننده مواد پروتئینی در این شهرستان گزارشی در این خصوص تنظیم گردید.

 شمال نیوز: در پی دریافت گزارش از اداره دامپزشکی شهرستان رامسر مبنی بر عرضه و فروش و نگهداری مواد خام دامی تاریخ مصرف گذشته و عدم رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی از سوی یک واحدعرضه کننده مواد پروتئینی در این شهرستان گزارشی در این خصوص تنظیم گردید.

به گزارش شمال نیوز؛  این پرونده پس از طی مراحل قانونی و اداری جهت بررسی به تعزیرات حکومتی رامسر ارسال شد.

بنابر این گزارش رئیس تعزیرات حکومتی رامسر با احضار متصدی این واحد متخلف و اخذ دفاعیات وی و بررسی و مداقه در نظریه کارشناسی و اقناع وجدان تخلف منتسبه را محرز و مسلم تشخیص داده و این متخلف را به جزای نقدی محکوم نمود.


شناسائی متخلفین در بازرسی مشترک
به گزارش روابط عمومی تعزیرات حکومتی مازندران ، در چارچوب سیاست های سازمانی و در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور بازرسی ، نظارت و کنترل هرچه بیشتر بر واحد های صنفی و غیر صنفی خصوصا گزارشات مردمی و مسافرین بازرسی مسترک در رامسر اجرائی گردید.

بنابر این گزارش، در این تیم بازرسی نمایندگانی از تعزیرات حکومتی ، فرمانداری ، اداره صمت ، شبکه بهداشت ، گردشگری ، نیروی انتظامی و اتاق اصناف شهرستان رامسر حضور داشتند.

این گزارش حاکیست در این بازرسی از چندین واحد صنفی و غیر صنفی بازدید شده و برای 6واحد خبازی و 23 واحد صنفی دیگر به خاطر تخلف گرانفروشی ، کم فروشی ،تقلب ، عدم درج قیمت ، عدم صدور فاکتور ، عدم رعایت مقررات بهداشتی و سایر تخلفات صنفی تشکیل پرونده شده و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال گردید. لازم بذکر است این بازرسی به طور مستمر در طول سال بویژه در طرحهای مختلف انجام میگیرد.

کشف انواع سیگار قاچاق در رامسر

با حکم تعزیرات حکومتی رامسر سیگارهای قاچاق ضبط شد.
همچنین در این بازرسی از چندین واحد صنفی عرضه کننده سیگاربازدید شده که در حین بازرسی انواع سیگار قاچاق مشاهده و گزارش تخلف تنظیم و گزارش فوق طی مراحل اداری و قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال که با رسیدگی فوری و احراز تخلف منتسبه حکم به ضبط کالای مکشوفه صادر شد.

تعزیر و ضبط کالا در رامسر

در پی دریافت گزارش از پلیس آگاهی شهرستان رامسر مبنی بر حمل و عرضه کالای قاچاق از سوی یک واحدعرضه کننده مواد آرایشی در این شهرستان گزارشی در این خصوص تنظیم گردید.این گزارش حاکیست این پرونده پس از طی مراحل قانونی و اداری جهت بررسی به تعزیرات حکومتی رامسر ارسال شد.

بنابر این گزارش رئیس تعزیرات حکومتی رامسر با احضار متصدی این واحد متخلف و اخذ دفاعیات وی و بررسی و مداقه در نظریه کارشناسی و اقناع وجدان تخلف منتسبه را محرز و مسلم تشخیص داده و این متخلف را به جزای نقدی به مبلغ 12 میلیون ریال و ضبط کالای مکشوفه ( مواد آرایشی قاچاق ) محکوم نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.